Najważniejsze funkcje programów hotelowych
W aktualnych czasach prowadzenie pensjonatu czy hotelu stanowić może duże wyzwanie. Zwłaszcza będzie to dotyczyło obsługi rezerwacji poszczególnych pokoi, jakie spływać mogą różnymi kanałami. Goście mogą zrobić taką rezerwację telefonicznie lub mailowo, lecz mogą też przy pomocy popularnych platform, typu Airbnb czy Booking. Dlatego też bardzo ważne jest, aby nie doprowadzić do sytuacji, w której jakiś pokój zostanie wynajęty kilku osobom, gdyż zrodzi to dużo niepotrzebnego zamieszania. W takich przypadkach skorzystać można z możliwości, które mogą dać zaawansowane informatyczne rozwiązania, i zacząć wykorzystywać jakiś sprawdzony kalendarz rezerwacji. Takie systemy pozwalają przede wszystkim na szybkie i wygodne zarządzanie wszystkimi rezerwacjami w obiekcie, razem z weryfikacją dokonywanych płatności. To stanowi absolutne minimum, które każdy z takich systemów powinien mieć, lecz z reguły różnych funkcjonalności jest sporo więcej. Niezwykle przydatna jest chociażby pełna integracja ze wspomnianymi już rezerwacyjnymi platformami, dzięki czemu wszystkie informacje o dostępności miejsc noclegowych zgromadzone będą w jednym programie. Na pewno przyda się również, jeśli kalendarz rezerwacji będzie posiadał możliwość obsługi rozsyłania wiadomości do gości, przez co nie będzie trzeba tego robić w sposób ręczny. Zaawansowane analizy i raporty dostępne w takim programie pozwolą managerom na analizę obłożenia danego obiektu i dostarczą informacji, dzięki którym będzie można wprowadzić zmiany.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.